kedd, október 3, 2023
More
    Hirdetés

    Legújabb cikkek

    Kiderült, hogy az öregedés folyamata a lábaknál kezdődik és onnan halad felfelé. A fiatalság titkát megtalálták!

    Már az ősi Kínában megfigyelték, hogy először a lábak kezdenek el öregedni, majd ezt követi a test többi része. Végtére is a lábunkon rengeteg idegvégződés található, csakúgy, mint reflexes terület. Ezen régi bölcsek szavára az orvoslás tekintetében érdemes hallgatni, mert az egész modern gyógyszer- és kozmetikai ipar alapjait ők fektették le.

    Hirdetés


    A Bidista.com szerkesztősége most néhány hasznos tanáccsal látja el olvasóit, amikkel megőrizhetjük talpunk fiatalságát, és ezzel testünk jó állapotát.


    Az egészséges lábak
    Ha a lábunkkal valamilyen probléma adódik, ha reggelente fájdalmat, illetve nehézséget érzünk, mindenképpen forduljunk orvoshoz. Azok valószínűleg azt fogják javasolni, hogy orvosi epével borogassuk a lábunkat. Ehhez egy darab ruhát vagy törölközőt itassunk át az epével majd ezzel csavarjuk be a lábunkat, amit aztán felül polietilén fóliával csavarjunk körbe, alája pedig vegyünk fel egy gyapjú zoknit és estére hagyjuk rajta a borogatást. Ezt azonban óvatosan kell végrehajtani, mert az epe nyomot hagy a lábunkon. Reggel aztán mossuk le. Egy nap elteltével újabb epés borogatást készíthetünk.


    Az egészséges láb szempontjából a legfontosabb a minőségi és kényelmes lábbeli. Nem azt állítjuk, hogy le kellene mondani a magassarkú cipőkről, vagy éppen a lapos talpú cipőkről. Minden ember talpához megvan az az ideális fazonú cipő, amit ki kell választani, amikor lábbelit veszünk. Fontos, hogy a láb jól szellőzzön és kényelmes legyen az adott lábbeliben járni.


    Mindenképpen járj naponta legalább 10 percet mezítláb. Ideális esetben a reggeli friss fűben kellene lépkedni, de ha ilyen lehetőséged nincsen, akkor a padló is megteszi. Ugyancsak szert tehetsz egy kisebbfajta, kövekkel kirakott masszázsszőnyegre is. Az ezen való járkálás kitűnően csökkenti a láb fáradékonyságát és megakadályozza a különféle betegségek kialakulását is.

    Hirdetés


    Ugyancsak fontos, hogy szánjunk arra is időt, hogy egy keveset járjunk lábujjhegyen, majd a sarkunkon, aztán telitalppal, majd a lábunk élével is. Ezeket nagyon hasznos felvenni a reggeli gyakorlatok közé, mert így a láb izmait és csontjait erősítjük, elősegítjük a hatékonyabb véráramlást és ezáltal a belső szerveink jobb működését is.


    Az egyik leghasznosabb lehetőség a láb egészségben tartására a talpmasszázs. Több fajtája létezik, a szakemberek szerint a talpunkon van egy különleges pont az úgynevezett Yongquan, ami különös figyelmet érdemel.

    Hirdetés

    Új cikkek

    Ki ne hagyd