A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el. Vegyük például a csomagoláson nagyon jól kinéző csipszeket, melyek zacskója amúgy félig levegővel van tele..
Megtanultuk már, hogy szinte minden cég különböző marketingtrükkökkel játszadozik, de egyes próbálkozásaik túllépnek minden határt. Sajnos nem a kreatív megoldásokról, hanem a cselekről és a megtévesztésről van szó..
A most következő hőseink is áldozatául estek egy-egy ilyen húzásnak
Új ízek és csak 130 kalória! Vagy annál is kevesebb..

Készpénznek álcázott brossúra..

Pont olyan, mint a képeken!

Majdnem.

Remélem, hogy a festő még borravalót is kapott!

Ilyen van?!

Cseles csomagolás..

Nem épp tökéletes..

Fehér cseresznye, vagy vörös cseresznye?!

