A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el. Vegyük például a csomagoláson nagyon jól kinéző csipszeket, melyek zacskója amúgy félig levegővel van tele..
Megtanultuk már, hogy szinte minden cég különböző marketingtrükkökkel játszadozik, de egyes próbálkozásaik túllépnek minden határt. Sajnos nem a kreatív megoldásokról, hanem a cselekről és a megtévesztésről van szó..
A most következő hőseink is áldozatául estek egy-egy ilyen húzásnak
Új ízek és csak 130 kalória! Vagy annál is kevesebb..
Készpénznek álcázott brossúra..
Pont olyan, mint a képeken!
Majdnem.
Remélem, hogy a festő még borravalót is kapott!
Ilyen van?!
Cseles csomagolás..
Nem épp tökéletes..
Fehér cseresznye, vagy vörös cseresznye?!
Hirdetés