15 marketinges trükk, ami bizonyítja, hogy nekik aztán tényleg nincs szégyenérzetük

355

Vannak gyártók, akik képesek több trükköt is bevetni azért, hogy minél alacsonyabb kiadások mellett minél többet keressenek. Valamilyen szinten teljesen érthető gondolatmenet ez, ám időnként átlépnek egyes határokat.. Vegyük példának az olyan félrevezető csomagolásokat, mint amilyeneket mindjárt látni fogtok..

Cseles..

Hirdetés


Kartonnal “ízesítve”


Elöl vs. hátul


Be kell vallani, hogy azért ez egy ügyes megoldás..

Hirdetés


30, nem 40%-al nagyobb!


12 kis tekercs, ha négy felé vágod..


A csomagolás alapján ígéretes volt..


Mikor a Matrjoska babáktól vesziak az ötletet..


A két szélső miért üres?!


Láthatatlan lazac!


Nem erre számítottam..

Hirdetés


Az a négy még nem vitte volna őket csődbe..


Még a gyerekek sincsenek biztonságban..


Miért?


Az üveg vs. a parfüm mennyisége

Forrás