Biztos vagyok benne, hogy neked is feltették már a “Segíthetek?” kérdést, és kicsit bosszantónak találtad azt. Természetesen nem azért kérdeznek rá, hogy zavarjanak, simán csak a munkájukkal jár..
Ráadásul rengeteg olyan dolog van, ami pont az eladókat irritálja, de a legtöbb vásárlónak ez fel sem tűnik!

-Nem azért tesszük fel a “Segíthetek?” kérdést, hogy idegesítsünk, hanem egyszerűen fel kell tenni. A köszöntés és a segítség felajánlása beletartozik a munkaköri teendőkbe.
-Zavaró, ha a vásárló levegőnek néz és ignorál.
-Az én szemszögemből két dolog miatt jössz vásárolni: vagy tudod, hogy mit akarsz, vagy nem. Ha három percnél tovább keresel, akkor inkább kérdezz rá..
-Mindig megijedek, mikor a vásárló megkérdezi, hogy jól-e áll rajta a ruha.. Egyszerűen egy kellemetlen kérdés..

-Sokan túlságosan is kihasználják a “vásárlónak mindig igaza van” dologgal.. Nem kell bunkósodni, emberek vagyunk, meg lehet beszélni normálisan is!

